محمد (ص) پیام آور قرآن

!محفلی مجازی برای مباحثه ای حقیقی
مشخصات بلاگ
محمد (ص) پیام آور قرآن

بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم صل علی محمد و آل محمد
به نام خدای محمد،روشنی بخش دل ها، دل هایمان را گرفته ایم و با قدم هایمان وارد گردان محمد رسول الله (ص) شده ایم تا دلمان را با تابش نور حقیقت از کلام وحی تنظیم کنیم. گردان محمد رسول الله (ص) نام یکی از گردان های مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران است. در این مدرسه افراد در گروه هایی با عنوان گردان به یادگیری راه های تدبر برای انس هر چه بیشتر با قرآن می پردازند تا به برکت نگاه های رسول مهربانی دل، فکر، اندیشه و عمل هایشان رنگ قرآن بگیرد، انشاالله.
در همین راستا ما، گردان محمد رسول الله، بر آن شدیم تا وبلاگی ایجاد کنیم که در آن نوای نفس نفس زدن های آدم هایی که دلشان می خواهد نگاهشان را به قرآن در یک جمع از جنس گردان وسعت ببخشند، به گوش رسد.اینجا اتاق جلسات آمادگی و تمرین گردان برای عملیات است. بحث هایی که در ابتدا مطرح می شود برای تکمیل و نزدیکی به حقیقت نیازمند همکاری همه هم گردانی های عزیز است و از آن جایی که ما تمام مردم جهان را عضوی از گردان محمد رسول الله می دانیم، از شما و تمام هم گردانی های عزیز خواستاریم تا در این بحث ها مشارکت جدی داشته باشند و لطفا در صورتی که نکته ای درزمینه ی تکمیل بحث به نطرتان میرسد حتما ارائه دهید.
یا علی

توجه کنید:
این خانه بنا دارد هر هفته مطالبش را تازه کند. لطفا تمام مطالب در صفحه اول را مطالعه نمایید.

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۰ ق.ظ

خانواده و گروه سوره

یا محسن بحق الحسن

آنچه در جلسه ی اخیر گردان گذشت بحثی بود پیرامون خانواده و گروه سوره.

همانطور که در گزارش جلسه ی قبل ارائه شد سوره های  شمس،اعلی و لیل با محور مشترک تزکیه با هم در یک خانواده قرار می گیرند.در این درس سوره ی مبارکه ی نازعات نیز با همین محور مشترک در این خانواده جای گرفت.سپس سوره ی مبارکه ی مومنون با محور مشترک فلاح با خانواده ی مذکور تشکیل یک گروه دادند.در ادامه ی درس به بررسی انواع موضوعات مرتبط با فلاح پرداخته شد.

ادامه ی جلسه به بحث و بررسی پیرامون شرایط جدید مدرسه قرآن در راستای آزمون تعیین سطح هفته ی آینده و ترمی کردن کلاس های تدبر گذشت و اما فارغ از هر اتفاقی که برای ادامه ی کلاس ها بیفتد مسلما تلاش گردان بر حفظ انسجام گردان خواهد بود بای نحو کان!

انشاالله که هر آنچه خیر است برای کل نظام مدرسه از جمله گردان ما اتفاق بیفتد به برکت صلوات بر محمد و آل محمد

۹۳/۰۴/۰۵
گردان محمد رسول الله

نظرات  (۹)

ممنون از گزارشتون فقط یه سوال منظور از امتحان تعیین سطح چیه ؟
۰۸ تیر ۹۳ ، ۲۰:۱۱ آب شیرینی

سلام

منظور امتحان از جزوه ی قبل از ترمی که میخواهید شرکت کنید برای اطمینان از آمادگی و اشراف شما بر جزوه!مثلا ما که متقاضی شرکت در ترم 5 هستیم باید جلد 4 را امتحان بدهیم.برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام در آزمون به سایت مدرسه مراجعه فرمایید.

۱۲ تیر ۹۳ ، ۲۰:۰۲ مریم جعفری

سلام  دوستان ؛ نماز و زوزه هاتون قبول

تو این روزهای پر برکت از همه هم گردانی های عزیز درخواست دعای فراروان دارم...

انشالله که هر چی خیره برای همه مون رقم بخوره...

یا علی

۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۱ کیاندخت کیانی
سلام
دلم برای گردان محمد رسول الله و دوستان با صفاش بی نهایت تنگ می شود افسوس که قسمت نبود در امتحان شرکت کنم و بتوانم با سایر دوستان این راه را ادامه دهم انشالله همگی موفق و پیروز باشید خواهش می کنم برای این بنده حقیر هم دعا بفرمایید ممنون
سلام به همگی

منم خیلی دلم تنگ شده برای همه. منظور از همه ، همه اعضای گردانمونه حتی خواهرامون که چند وقتی هست که دیگه نتونستیم باهاشون دیدار حضوری داشته باشیم. 
خانم کیانی عزیزم شما هم لطفا ناراحت نباشید. شما برای ما خیلی عزیزید و دعامون بدرقه راه شماست. تقاضا دارم اگر فرصتی بود بفرمایید تا بیایم پیشتون و درس های کتاب رو با هم بخونیم. این تقاضای من از همه اعضایی است که به هر دلیلی دیگه نمی تونن تا یه مدت محدودی در کلاس ها حاضر شوند. این دور شدن ها از هم برای ما به تلخی دوری پاره تنه. لطفا این غم جدایی رو برای ما کاهش دهید و اجازه بدید که حتی اگر نمی تونیم در کنار هم حاضر بشیم اما بتونیم از راه دور با هم کتاب ها رو بخونیم و جلو بریم.

ممنون از شما
یا علی
بسم الله
یا علی ابن موسی الرضا شفیع گردان ما باش در نزد خداوند
که برای همه ی کسانی که در آزمون پذیرفته شدند یا نشدند خیر و هدایت روزافزون رقم بخورد
و دستان هیچکدام از خواهرانمان از دامان قرآن لحظه ای کوتاه نگردد....

خانم صدیقه رضوی به همه سلام رساندند
۱۵ تیر ۹۳ ، ۰۷:۴۶ کیاندخت کیانی
سلام
از لطف شما سپاسگزارم خواهران خوبم خواهش می کنم دعا بفرمایید خداوند این توفیق را هر چه زودتر نصیب فرموده و این غم حسرت و دوری را التیام بخشد
سلام

ممنون خانم نبوی منش. انشاالله همیشه به زیارت.
انشاالله که خانم رضوی هر جا هستند به خیر و سلامت باشند. 
منتظرتونیم خانم کیانی. انشاالله که هر چه سریعتر ببینیمتان.
۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۹:۳۷ آب شیرینی

سلام دوستان عزیزم

نماز و روزه هاتون قبول.من هم خیلی دلم واسه گردان خودمون تنگ  شده و میشه ...امیدوارم در اسرع وقت بتونم سعادت دیدن خواهرامو پیدا کنم...

التماس دعای فراوان لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی